• A · 
  • B · 
  • C · 
  • D · 
  • E · 
  • F · 
  • G · 
  • H · 
  • I · 
  • J · 
  • K · 
  • L · 
  • M · 
  • N · 
  • O · 
  • P · 
  • Q · 
  • R · 
  • S · 
  • T · 
  • U · 
  • V · 
  • W · 
  • X · 
  • Y · 
  • Z · 
  • #

Betekenis - kaderbrief

Definitie : kaderbrief

kaderbrief

ka|der|brief
de -woord (mannelijk)


kaderbrief : uitleg

Een kaderbrief is een document dat door een bedrijf of organisatie wordt gebruikt om de algemene doelstellingen, beleidslijnen en richtlijnen te communiceren aan medewerkers. Het is bedoeld om de medewerkers te helpen bij het nemen van beslissingen en het uitvoeren van hun taken binnen de organisatie. De kaderbrief bevat informatie over de missie, visie, waarden en doelstellingen van de organisatie, evenals richtlijnen voor het uitvoeren van taken.

kaderbrief

Type: zelfstandig naamwoord
Enkelvoud: kaderbrief
Meervoud: kaderbrieven

Advertenties rondom woord kaderbrief