• A · 
  • B · 
  • C · 
  • D · 
  • E · 
  • F · 
  • G · 
  • H · 
  • I · 
  • J · 
  • K · 
  • L · 
  • M · 
  • N · 
  • O · 
  • P · 
  • Q · 
  • R · 
  • S · 
  • T · 
  • U · 
  • V · 
  • W · 
  • X · 
  • Y · 
  • Z · 
  • #

Betekenis - documentatiebeheer

Definitie : documentatiebeheer

documentatiebeheer

do|cu|men|ta|tie|be|heer
het -woord


documentatiebeheer : uitleg

Documentatiebeheer is het proces van het organiseren, beheren en bijwerken van documenten die betrekking hebben op een organisatie of project. Het doel is om de kwaliteit en betrouwbaarheid van documenten te waarborgen, zodat deze informatie gemakkelijk toegankelijk is voor alle betrokkenen. Documentatiebeheer omvat ook het beheren van versies, toegangscontrole, archivering en verwijdering.

documentatiebeheer

Type: zelfstandig naamwoord

Advertenties rondom woord documentatiebeheer